közösségi marketing

Közösségi marketing: kínos kérdések – okos válaszok

Előfordult már Veled, hogy kaptál valamelyik közösségi marketing oldaladon egy hozzászólást, amire nem tudtad eldönteni, hogy hogy kéne okosan reagálni?

Ha a hozzászólás negatív, az különösen felkavaró lehet… eldönteni, hogy hogy reagáljuk le megfelelően: töröljük a hozzászólást? Vagy próbálkozzunk valamilyen ellenérvvel? Netán egyszerűen hagyjuk válasz nélkül?

A következő folyamatábra hasznos segítséget nyújthat a közösségi oldalakon való kommunikációhoz, és a reakciókat, válaszokat illetően kialakítandó stratégiádhoz. Ne feledd, ami kikerül online „módba”, az online is marad. A vállalkozásod küldetését és megítélését pedig nagyban tükrözi a megjelenésed, ahogy a hozzászólásokra való reakcióid is.

Mielőtt reagálsz egy negatív hozzászólásra, kapd elő ezt a folyamatábrát, szaladj végig rajta, és segíteni fog, hogy hideg fejjel, okosan válaszolj.

közösségi marketing

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...Loading...

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>